Witaj!

Jeżeli podobnie jak ja jesteś wielką fanką kosmetycznych zakupów, to zachęcam do skorzystania z poniższych rabatów w polecanych przeze mnie sklepach! Wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszesz je w koszyku.

Wishtrend -10% na zakupy w marcu z kodem JUN10.
Naturalny Punkt Widzenia -10% na hasło SAKURAKOTOO (kod nieograniczony czasowo).
Yesstyle -10% na pierwsze zakupy (wystarczy kliknąć w 'Get an extra 10% off' na dole strony i podać adres email).

Mam nadzieję, że spodoba ci się moja twórczość i zostaniesz ze mną na dłużej ❤
Kliknij i zaobserwuj!
  • MAKIJAŻ
    Jestem ogromną fanką kosmetyków kolorowych - zwłaszcza produktów do ust, dlatego często testuję różne nowości. Jeśli z tobą jest podobnie, koniecznie zajrzyj ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • PIELĘGNACJA
    Tutaj poczytasz o szeroko pojętej pielęgnacji cery i włosów, a także urządzeniach kosmetycznych, które miałam okazję testować ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • KSIĄŻKI
    Choć w sieci jest cała masa artykułów poświęconych urodzie, to nadal w tym temacie wygrywają książki ♡ Jeśli szukasz dobrej lektury, to być może znajdziesz tu jakąś ciekawą propozycję!
    CZYTAJ WIĘCEJ

Etude House, Lip Perfume Breath Mist Grape Fruit

Etude House Lip Perfume Breath Mist Grape fruit
Etude House Lip Perfume Breath Mist Grape fruit


Witajcie ponownie!
Mam dzisiaj sporo czasu, więc pomyślałam, że napiszę dla was jeszcze jedną, króciutką recenzję.
Tym razem o produkcie koreańskiej firmy Etude House - smakowej mgiełce odświeżającej oddech.
Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam.


*Opis Producenta*

grape


Etude House Lip Perfume Breath Mist to produkt przeznaczony do higieny jamy ustnej. 
Spray świetnie dezynfekuje, zabijając bakterie oraz odświeżając oddech. Do wyboru są trzy owocowe smaki: brzoskwiniowy, grejpfrutowy oraz jabłkowy. Każdy z nich daje łagodny, miętowy efekt chłodzenia w ustach. Łatwa i wygodna aplikacja w formie sprayu. Po użyciu, nie należy płukać ust wodą. Produkt nie zawiera alkoholu.

grape, aplle
Rodzaje:
#01.Peach
#02.Grape fruit
#03.Apple

Weight (g) : 17
Size 0.21 fl. oz. / 6.5 ml

[Ostrzeżenie]

 -Tylko do użytku zewnętrznego
 -Unikać kontaktu z oczami
 -Przerwać stosowanie jeśli pojawią się objawy podrażnienia bądź wysypki
 -Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.

Skład:
PURIFIED WATER, XYLITOL, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCERIN, POLOXAMER 407, FLAVOR, SODIUM CITRATE, MENTHOL, SODIUM SACCHARIN, CETYLPYRIDINIUM CHLORIDE, CITRIC ACID



*Moja Opinia*


housefruit


Odświeżacz ten kupiłam głównie z ciekawości. Był dosyć tani, kosztował niecałe 20 zł na Ebay'u.
Nabyłam wersję grejpfrutową. Przeźroczysty płyn o wodnistej konsystencji, zamknięty jest w uroczym, opakowaniu z różowym rozpylaczem (atomizerem). Buteleczka jest niewielka, bez problemu zmieści się w torebce. Po zdjęciu nakrętki dosyć mocno wyczuwalny staje się słodki, grejpfrutowy zapach. Po skierowaniu buteleczki do wnętrza ust, kilka razy klikamy na rozpylacz i gotowe. Smak jest dosyć specyficzny, i ciężko uwierzyć, że w składzie nie ma alkoholu. Nie czuję również chłodzenia w ustach. Co do uczucia odświeżenia, sądzę że lepsze jest po zwykłej gumie miętowej. Utrzymuje się ono paręnaście minut, później nie ma po nim ani śladu.

mist


PLUSY                                 MINUSY

- cena                           - brak efektu chłodzenia w ustach                 
- aplikacja                    - wydajność
- zapach                       -  smak
- opakowanie              - krótki czas działania
- dostępność

Podsumowując, jeżeli ktoś jest uczulony na gumę miętową albo z jakichkolwiek innych powodów nie może jej żuć to produkt może mu się przydać, jednak ja raczej go nie polecam i na pewno nie zakupię ponownie.



Moja Ocena:



Komentarze

  1. ostatnio chciałam to z ciekawości zamówić ;) ale hmm chyba dobrze zrobiłam ,że nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz