Witaj!

Jeżeli podobnie jak ja jesteś wielką fanką kosmetycznych zakupów, to zachęcam do skorzystania z poniższych rabatów w polecanych przeze mnie sklepach! Wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszesz je w koszyku.

Wishtrend -10% na zakupy w marcu z kodem JUN10.
Naturalny Punkt Widzenia -10% na hasło SAKURAKOTOO (kod nieograniczony czasowo).
Yesstyle -10% na pierwsze zakupy (wystarczy kliknąć w 'Get an extra 10% off' na dole strony i podać adres email).

Mam nadzieję, że spodoba ci się moja twórczość i zostaniesz ze mną na dłużej ❤
Kliknij i zaobserwuj!
  • MAKIJAŻ
    Jestem ogromną fanką kosmetyków kolorowych - zwłaszcza produktów do ust, dlatego często testuję różne nowości. Jeśli z tobą jest podobnie, koniecznie zajrzyj ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • PIELĘGNACJA
    Tutaj poczytasz o szeroko pojętej pielęgnacji cery i włosów, a także urządzeniach kosmetycznych, które miałam okazję testować ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • KSIĄŻKI
    Choć w sieci jest cała masa artykułów poświęconych urodzie, to nadal w tym temacie wygrywają książki ♡ Jeśli szukasz dobrej lektury, to być może znajdziesz tu jakąś ciekawą propozycję!
    CZYTAJ WIĘCEJ

Kaminomoto, Medicated Shampoo

Kaminomoto Medicated Shampoo


Witajcie!
Od czerwca 2014 roku zaczęły mi okropnie wypadać włosy. Po każdym myciu, zatkany był odpływ w brodziku, a muszę podkreślić że włosy myję codziennie. Na oko wypadało ich jakieś 200-250, dzienna norma natomiast wynosi około stu. Możecie więc wyobrazić sobie jak wielka była moja rozpacz i przerażenie, tym bardziej że moje włosy nigdy do grubych czy gęstych nie należały . Początkowo myślałam że to po prostu stres pomaturalny i przez kolejne miesiące tak to sobie tłumaczyłam. Włosy jednak wypadały i wypadały, więc postanowiłam zainwestować w szampon Kaminomoto, o którym było wtedy akurat głośno w blogosferze. Szampon do tanich nie należy, ale postanowiłam zaryzykować. Czy słusznie? Czytajcie dalej...



*Opis Producenta* 

Kaminomoto Medicated Shampoo to medyczny szampon przeciw łupieżowi i swędzeniu skóry głowy. Szczególnie zalecany dla tych, którzy używają lotionu z tej samej serii. Szampon utrzymuje czystą i zdrową skórę głowy oraz włosy. Posiada właściwości bakterjobójcze, dzięki czemu tworzy sprzyjające środowisko dla wzrostu nowych, zdrowszych włosów.


  • Głęboko oczyszcza, reguluje wydzielanie sebum, poprawia jakość włosów, dostarcza składników aktywnych do mieszków włosowych, wspomaga aktywność mieszków włosowych, nadaje objętość i połysk włosom 
  • Nadaje się do włosów normalnych i przetłuszczających
  • Poprawia ukrwienie skóry głowy
  • Naprawia i odżywia włosy zniszczone, po trwałej ondulacji czy farbowaniu
  • Odżywia kolor włosów
  • Utrzymuje zdrową skórę głowy
  • Formuła nawilżająca reguluje miękkość włosów
  • Pobudza krążenie w skórze głowy, aby mieszki były lepiej dotlenione i odżywione
  • Przeciwdziała wypadaniu włosów, pobudza porost nowych
  • β-Glycyrrhetinic Acid Uwalnia skórę głowy od łupieżu i świądu, pozostawiając ją zdrową i zadbaną. Hamuje stany zapalne
  • Piroctone Olamine Hamuje wytwarzanie się szkodliwych bakterii na skórze głowy
  • SOPHORA ANGUSTIFOLIA ROOT EXTRACT- pobudza wzrost włosów
  • Dla najlepszych rezultatów, używać z odżywką Kaminomot Medicated
  • Pojemność- 300 ml

Skład:
DISODIUM EDTA, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, SODIUM SALICYLATE, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM LAURETH SULFATE, MENTHOL, COCAMIDE DEA, TEA-LAURYL SULFATE, LAURYL BETAINE, GLYCOL DISTEARATE, ISODON TRICHOCARPUS EXTRACT, SOPHORA ANGUSTIFOLIA ROOT EXTRACT, PEG-75 LANOLIN, YELLOW 5, GREEN 3, FRAGRANCE,WATER

*Moja Opinia*

shampoooshampoo


Szampon zamknięty jest w sporej, 300 ml butelce w perłowo białym kolorze z niebieskimi napisami. Zakupiłam go na Ebay'u za niecałe 100zł. Jest wydajny, przy codziennym myciu włosów wystarczył mi na prawie cztery miesiące.Zapach jest bardzo intensywny, ziołowy. Dla mnie przyjemny, chociaż niektórym może nie przypaść do gustu. Po wysuszeniu włosów jest słabo wyczuwalny. Konsystencja lejąca ( na zdjęciu widać jak spływa mi z ręki) , łatwo się rozprowadza . Ma perłowy, jakby morski odcień. Świetnie się pieni, wystarczy niewielka ilość żeby dokładnie umyć skórę głowy. Podczas mycia, szampon delikatnie ,,chłodzi'' skalp. Bez problemu zmywa cięższe oleje, czy produkty do stylizacji włosów.


szamponik


 Początkowo, nie nakładałam odżywki do spłukiwania, jednak po paru myciach miałam okropnie przesuszone i sianowate włosy. Jednak gdy zaczęłam regularnie stosować odżywkę z tej samej serii, było o niebo lepiej ( recenzja tutaj). Włosy myję codziennie, ponieważ okropnie się przetłuszczają. Miałam nadzieję, że szampon jakoś na to wpłynie. Niestety zawiodłam się. Wpływu na przetłuszczanie w ogóle nie zauważyłam. Tak samo zresztą jak na wypadanie. Miałam wręcz wrażenie, że włosy zaczęły wypadać jeszcze bardziej. Pojawiło się za to sporo baby hair i za to należy mu się spory plus. Nie mam łupieżu czy swędzącej skóry głowy, dlatego pod tym aspektem szamponu nie mam jak ocenić. Podsumowując, szampon nie jest najgorszy, chociaż za tą cenę spodziewałam się czegoś lepszego. Nie zakupię go ponownie.


kaminomoto


PLUSY                                           MINUSY

- wydajność                              - cena  
- dostępność                             - włosy nadal wypadają
- zapach                                   - brak wpływu na przetłuszczanie
- uczucie chłodzenia                - przesusza włosy, trzeba go stosować
skóry głowy                                z odżywką do spłukiwania
- aplikacja                               
- łatwo się pieni
- wysyp baby hair
- dobrze oczyszcza



Moja Ocena: 

Komentarze

  1. Już kilka kosmetyków Koreańskich miała ale do włosów jeszcze nic nie zamawiałam..ale widzę, że ten produkt nie jest zbyt wart uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba zacznę stosować kosmetyki koreańskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz