Witaj!

Jeżeli podobnie jak ja jesteś wielką fanką kosmetycznych zakupów, to zachęcam do skorzystania z poniższych rabatów w polecanych przeze mnie sklepach! Wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszesz je w koszyku.

Wishtrend -10% na zakupy w marcu z kodem JUN10.
Naturalny Punkt Widzenia -10% na hasło SAKURAKOTOO (kod nieograniczony czasowo).
Yesstyle -10% na pierwsze zakupy (wystarczy kliknąć w 'Get an extra 10% off' na dole strony i podać adres email).

Mam nadzieję, że spodoba ci się moja twórczość i zostaniesz ze mną na dłużej ❤
Kliknij i zaobserwuj!
  • MAKIJAŻ
    Jestem ogromną fanką kosmetyków kolorowych - zwłaszcza produktów do ust, dlatego często testuję różne nowości. Jeśli z tobą jest podobnie, koniecznie zajrzyj ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • PIELĘGNACJA
    Tutaj poczytasz o szeroko pojętej pielęgnacji cery i włosów, a także urządzeniach kosmetycznych, które miałam okazję testować ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • KSIĄŻKI
    Choć w sieci jest cała masa artykułów poświęconych urodzie, to nadal w tym temacie wygrywają książki ♡ Jeśli szukasz dobrej lektury, to być może znajdziesz tu jakąś ciekawą propozycję!
    CZYTAJ WIĘCEJ

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack


Hej dziewczyny,

W dzisiejszym wpisie chciałabym przedstawić wam kolejny i zarazem ostatni z produktów pełnowymiarowych marki Swanicoco, który miałam okazje otrzymać w trzeciej paczce od Kevina. Tym razem opowiem wam o masce, która kusiła mnie już od dłuższego czasu przez wzgląd na to, że zalecana jest właśnie dla cery problematycznej, której jestem nieszczęśliwą posiadaczką. Jeżeli jesteście ciekawe, jak się u mnie sprawdziła i czy jestem z niej zadowolona to zapraszam do zapoznania się z recenzją!

Opis Producenta




Kremowy, lekko rozgrzewający peeling na bazie białej glinki i pudru migdałowego. Kaolin jest najbardziej uniwersalną glinką o działaniu antytrądzikowym i oczyszczającym. Uzupełnia niedobory soli mineralnych i minerałów. Wpływa również na zwężenie porów. Puder migdałowy delikatnie usuwa martwy naskórek, skóra staje się rozjaśniona i gładka. Dodatek oliwy wzmacnia naturalną barierę ochronną, zabezpiecza przed odwodnieniem. Po użyciu peelingu skóra jest czyszczona, elastyczna i nawilżona. Stosować dwa razy w tygodniu. Dla każdego typu cery.

Produkt zalecany dla osób:

- Posiadających cerę mieszaną oraz wrażliwą
- Borykających się z ciemnymi zaskórnikami
- Poszukujących łagodnego produktu peelingującego

Sposób użycia:

Niewielką ilość produktu rozprowadź na skórze i odczekaj 10 minut. Zwilżonymi dłońmi wykonaj minutowy masaż, a następnie spłucz peeling ciepłą wodą.


Skład:
Glycerin, Kaolin, Butylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Meal, Stearyl Alcohol, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Dimethicone, Cetearyl Olivate, Zeolite, Sucrose, Sorbitan Olivate, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Tocopheryl Acetate, Propanediol, Black Strap Powder, Amorphophallus Konjac Root Powder, Water, Isohexadecane, Illicium Verum (Anise) Fruit Extract, Vanillyl Butyl Ether, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Polysorbate 80, Citric Acid, Sorbitan Oleate.



Moja Opinia


Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack


Maska zamknięta jest w kartonowym opakowaniu, które utrzymane je w biało pomarańczowych kolorach. Ostatnio, zwróciłam uwagę na to, że wiele kosmetyków z asortymentu Swanicoco ma po bocznej stronie kartonika interesujące wykresiki, które obrazują nam w jakim stopniu produkt wpływa na poszczególne aspekty pielęgnacyjne. W tym wypadku, jak nietrudno się domyślić, najdalej zaciemniony obszar nachodzi na pole 'Pore Clear', co oznacza że główną funkcją maski jest dogłębne oczyszczenie porów. Drugi z wykresów jest w całości po koreańsku, więc nie wiem za bardzo o co może w nim chodzić, ale wspomnę jeszcze że w środku opakowania także są nadrukowane informacje i to w formie obrazkowej, więc można się mniej więcej domyślić że mają one pokazać, co konkretnie robi ten produkt, ponieważ dołączone są też krótkie opisy. Przy innych kosmetykach nie zauważyłam czegoś takiego, więc ta maska jest na swój sposób wyjątkowa.

Właściwe opakowanie, w środku którego znajduje się gotowy już kosmetyk, utrzymane jest w podobnych, jasnych pomarańczowo białych barwach i muszę przyznać że jego design jest całkiem interesujący i dobrze się prezentuje na łazienkowej półce. Wykonane jest ono z plastiku i jego zewnętrzna część jest w półprzeźroczystym, zamglonym kolorze pomarańczy - pod nią znajduje się biała część w środku której umieszczona jest maska. Jej zawartość wynosi dokładnie 70 gram, co nie jest raczej wielką ilością, dlatego ubolewam nad tym że producent zmarnował w ten sposób aż tyle miejsca, ale może jestem już w tym temacie za bardzo przewrażliwiona. Uważam, że za tą cenę opakowanie powinno być maksymalnie napełnione, ale gdyby rzeczywiście tak było to cena końcowa zapewne wzrosła by jeszcze bardziej. Często tak mam, że kiedy lubię jakiś produkt to chciałabym żeby wystarczył mi na jak najdłużej ponieważ nie mam w zwyczaju do nich wracać - za bardzo lubię odkrywać nowości.


Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack


Przechodzą dalej, maska jest odkręcana i po zdjęciu pokrywki ukazuje nam się białe wieczko wykonane z jakiegoś gumowego i elastycznego plastiku, dzięki czemu się nie ślizga i łatwo ułożyć je na swoim miejscu - jednoczenie dobrze chroni produkt przed dopływem powietrza z zewnątrz ponieważ świetnie przylega do ścianek opakowania.

Wydajność maski określiłabym jako średnią - po trzech miesiącach stosowania pozostała jakaś jedna trzecia jej początkowej objętości, a nie ukrywam że nie nakładałam jej szczególnie regularnie. Gdybym miała to uśrednić to wyszłoby zapewne raz na tydzień, ale był również taki okres że nakładałam ją praktycznie codziennie przez prawie dwa tygodnie, tak aby mieć pewność odnośnie jej efektów pielęgnacyjnych. Do dokładnego pokrycia twarzy potrzebne jest około pięciu porcji nałożonych na dołączoną w zestawie, plastikową szpatułkę, przez co ubywa jej bardzo szybko. Z drugiej strony takie maski stosuje się zazwyczaj raz w tygodniu jako dodatkowy krok pielęgnacyjny więc to, na jak długo wam starczy jest bardzo indywidualną sprawą. Ja lubiłam nakładać ją w obfitej ilości, tak aby na mojej cerze spoczywała jak najgrubsza warstwa.

Konsystencja maski jest bardzo gęsta i treściwa, a także półtłusta w jasno szarym, ziemistym kolorze z brązowymi drobinkami. Gdyby nie one, to określiłabym ją jako zupełnie gładką, chociaż w sumie i tak nie są szczególnie mocno wyczuwalne, a już na pewno nie ostre. Jeśli rzeczywiście złuszczają martwy naskórek to robią to w sposób bardzo delikatny i subtelny. Maska ma tępą konsystencję przez co od razu po nałożeniu na skórę twarzy jest ciężka w rozsmarowaniu, ale po chwili - jakby pod wpływem ciepła, zaczyna się łatwiej rozprowadzać i nie sprawia już większych problemów.


Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack


Zauważyłam, że mimo zawartości glinki i to na drugim miejscu w składzie, czyli bardzo wysoko - maska w ogóle nie zasycha i bez różnicy czy jest trzymana tylko kilkanaście, czy kilkadziesiąt minut. Wynika to zapewne z zawartości gliceryny oraz nawilżających olejków, które temu zapobiegają i muszę wam przyznać, że właśnie dlatego jest ona znacznie wygodniejsza w użyciu od standardowych, sypkich glinek, na które trzeba stale uważać i co chwilę spryskiwać wodą aby nie zaschły i nie podrażniły w ten sposób skóry. Maska ma bardzo przyjemny i słodki zapach, którego początkowo nie mogłam zidentyfikować, jednak po czasie stwierdziłam że przypomina mi czekoladę lub kakao, zmieszane z malinami i wanilią - jest przepiękny i wąchanie tego produktu sprawia mi wiele radości.

Oczywiście, nie omieszkam jeszcze wspomnieć że przez wzgląd na zawartość Kaolinu do produktu nie należy wtykać żadnych metalowych mieszadełek, czy łyżek bo gdyby był to jedyny składnik to nadawałaby się do wyrzucenia ponieważ traci ona wtedy swoje właściwości wynikające z działania ujemnych ładunków, które zostają wtedy zdezaktywowane, podobnie jak jej funkcje pielęgnacyjne. Oprócz dołączonej szpatułki, do nakładania maski można jeszcze użyć specjalnego pędzla ale wtedy należy najpierw wyjąć odpowiednią porcję z opakowania, zaaplikować na twarz, a następnie rozprowadzić właśnie za jego pomocą - nie lubię tego sposobu, bo przez jej specyficzną konsystencję jest raczej mało wygodny i najlepiej używa mi się w tym celu po prostu palców. Już podczas rozprowadzania maski można wyczuć bardzo, ale to bardzo intensywne ciepło, które rozchodzi się po całej skórze i ogrzewa twarz. Podejrzewam, że taki cieplny efekt ma na celu otworzenie porów, aby maska mogła dostać się w najgłębsze zakamarki i dobrze je oczyścić. Zmywam ją najczęściej po 25 minutach letnią bądź delikatnie zimną wodą - jako, że nie zasycha to bardzo łatwo się ją usuwa.


Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack


Przechodzą do składu, to jak w przypadku wszystkich kosmetyków marki Swanicoco jest naturalny oraz nietestowany na zwierzętach. Na pierwszym miejscu mamy roślinną gliceryną o silnym działaniu nawilżającym, a także ułatwia transport innych substancji w głąb skóry. Następną substancją jest Kaolin, czyli glinka biała nazywana także glinką porcelanową lub chińską - jest to jedna z łagodniejszych odmian glinek, ale nadal posiadającą silne właściwości absorpcyjne oraz ściągające. Kolejny składnik to mąka z nasion słodkich migdałów jako źródło wielu witamin o silnym działaniu odżywczym, alkohol stearylowy o działaniu zmiękczającym i wygładzającym, oliwa z oliwek, olej z pestek makadamii całolistnej, olej z nasion słonecznika, dimetikon czyli chyba najbardziej znany silikon pochodzenia półsyntetycznego który tworzy zapychającą warstwę, blokującą przy tym pory i dającą jednoczenie uczucie złudnej gładkości i jedwabistości skóry, następnie oleinian cetylostearylu otrzymywany z oliwy z oliwek, zeolit pochodzenia naturalnego o działaniu matującym, detoksykującym i pochłaniającym zanieczyszczenia, sacharoza, oliwian sorbitolu o działaniu natłuszczającym, a także heksanodiol jako konserwant utrzymujący świeżość kosmetyku, glikol kaprylowy o właściwościach bakteriostatycznych, olejek klementynkowy, Sodium Acrylate czyli polimer filmotwórczy, octan tokoferylu znany powszechnie jako witamina E, propanediol jako glikol do rozpuszczania kwasów, proszek z melasy czarnej zwanej czarnym złotem, proszek z korzenia dziwidła, woda, izoheksadekan zapobiegający odparowywaniu wody, ekstrakt z owoców anyżu gwiazdkowego, eter butylowy kwasu waniliowego o charakterystycznym waniliowym zapachu, który jest stosowany, aby spotęgować odczuwanie ciepła - silnie rozgrzewa i rozszerza naczynia krwionośne, a jego mechanizm wykazuje działanie podobne do kapsaicyny zawartej w wyciągu z papryki. Ostatnie substancje to wyciąg z korzenia tarczycy bajkalskiej, kontrowersyjny Polisorbat 80, kwas cytrynowy oraz oleinian sorbitolu. Jak widać większość substancji jest rzeczywiście pochodzenia naturalnego i są to różnego rodzaju ekstrakty oraz oleje, ale znalazło się także kilka substancji syntetycznych. Mimo wszystko większość z nich nie jest zaliczana do szkodliwych.


Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack

Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack


Jeśli chodzi o działanie, to pierwsze co rzuca się w oczy po zmyciu maski to rzeczywiście dobrze oczyszczone i wyraźnie zwężone pory. Ponadto, zaskórniki na nosie także są mniej widoczne, ale kosmetyk nie jest w stanie usunąć ich całkowicie. Dodam jeszcze, że dobrze zmywać go zimną wodą, ponieważ nawet po tych kilkudziesięciu minutach efekt termiczny nadal się utrzymuje i używanie ciepłej wody nie jest po prostu przyjemne - chłodna woda dodatkowo obkurczy pory i  sprawi, że efekty będą jeszcze lepsze i bardziej zauważalne.

Kolejna rzecz, która zaskoczyła mnie w tym produkcie to bardzo silne nawilżenie i wygładzenie skóry - biorąc pod uwagę, że na drugim miejscu w składzie jest glinka spodziewałam się że moja skóra może być odrobinę przesuszona lub ściągnięta, jednak nic bardziej mylnego bowiem nawilżenie cery uległo znacznej poprawie i nie było mowy o żadnych podrażnieniach czy zaczerwienieniach. Skóra była miękka i przyjemna w dotyku, jej koloryt natomiast wyrównany. Odnotowałam jeszcze delikatne rozjaśnienie, a także intensywne rozświetlenie i dodanie blasku - po zastosowaniu tej maski moja skóra była fajnie odżywiona i wyglądała po prostu znacznie zdrowiej. Mimo tego, że w składzie zawiera silikony to nie zauważyłam żeby spowodowała zwiększone pojawianie się wyprysków, a wręcz przeciwnie mam wrażenie że zniwelowała ich ilość, a także zmniejszyła widoczność śladów potrądzikowych. Co do ograniczenia wydzielania sebum to owszem - maska o dziwo działa także w tym zakresie, ale krótkotrwale, jedynie następnego dnia po aplikacji. Mimo wszystko zadowala mnie to ponieważ nie jest to w końcu produkt typu krem bądź serum, który jest nakładany każdego dnia.

Reasumując, jest to jedna z lepszych masek które miałam okazję ostatnio stosować. Trochę zmartwił mnie silikon w składzie, który znany jest z tego że zapycha i obciąża skórę, jednak na szczęście nic złego się nie stało i maska nie pozostawiała po sobie żadnej warstwy okluzyjnej, więc ostatecznie spełniła moje oczekiwania. Myślę, że nada się dla każdego typu cery i sprawdzi się zwłaszcza u dziewczyn ze skórą problematyczną które mają problem z rozszerzonymi porami oraz nadprodukcją sebum. Jeżeli jesteście zainteresowane zakupem tej maski, to możecie nabyć ją na W2Beauty bądź KoreaDepart w cenie ok. 30 USD. Ostatnio dowiedziałam się także, że jest dostępna u naszego polskiego dystrybutora azjatyckich kosmetyków, konkretnie w sklepie Skin79Polska - wiem, nazwa może być myląca ale mają zakładkę, w które znajdują się kosmetyki marki Swanicoco, w tym ta maska i to w naprawę dobrej cenie, bo za jedyne 60 zł - obecnie trwa promocja, więc korzystajcie bo warto!


Swanicoco, Perfect Pore Remove Clear Peeling Pack


                               PLUSY                                                            MINUSY

- Dostępność                                                                           - Silikon w środku składu
- Zapach                                                                                  - Średnia wydajność
- Łatwo się zmywa
- Cena
- Szpatułka do nakładania produktu
  znajdująca się w zestawie
- Mimo glinki w składzie, nie zasycha
- Zapewnia intensywne, relaksujące uczucie
  gorąca przez cały okres noszenia
- Naturalny skład
- Nie testowana na zwierzętach
- Bardzo dobrze i dogłębnie oczyszcza skórę
- Wyraźnie zwęża pory
- Zaskórniki na nosie stają się mniejsze
- Bardzo silnie nawilża i wygładza cerę
- Nie wysusza, nie podrażnia oraz nie spowodowała
  wysypu
- Wyrównuje koloryt skóry, niweluje widoczność
   śladów po wypryskach
- Delikatnie rozjaśnia oraz dodaje skórze blasku
- Odżywia, sprawiając że cera staje się miękka
- Krótkotrwale ogranicza wydzielanie sebum

MOJA OCENA:


Co sądzicie o tej masce dziewczyny? Podoba wam się jej skład? Lubicie stosować maski do zmywania, czy jednak wolicie takie całonocne? Myślicie że ta, zdałaby u was egzamin? :)


Komentarze

  1. Lubię takie gęste maski ... ale jednak oczyszczających póki co nie stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli borykasz się ze skórą problematyczną to szczerze mogę ją polecić :)

      Usuń
  2. Skład ma bardzo przyjemny, jeszcze te działanie, bardzo mocno mnie kusi :) Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w większości przypadków składy to mocna strona marki Swanicoco :) Cieszę się, że zdjęcia przypadły do gustu :*

      Usuń
  3. podoba mi się, cieszę się, że sprawdziła się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała :) Ciekawi mnie efekt rozgrzewający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt rozgrzewający jest naprawę bardzo intensywny i silnie wyczuwalny - jeszcze nie miałam kosmetyku, który zapewniałaby tak mocne wrażenie termiczne :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale w pełni zasłużenie bo ta maska to cudeńko :P

      Usuń
  6. Baaardzo mnie zaciekawiła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak, to może warto się na nią teraz skusić gdy jest w promocji? :)

      Usuń
  7. Dość rzadko się zdarza, żeby w polskim sklepie cena produktu była tańsza, niż w sklepach wysyłających z Korei!

    A używałaś może słynnych masek glinkowych z Innisfree? Masz porównanie do Swanicoco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakich maskach konkretnie mowa? Chodzi o Innisfree volcanic pore clay mask? Używałam tej starszej wersji i w sumie była w porządku, ale nie robiła szału i nie miała tak dobrego składu jak ta, ale nie mogę zarzucić jej zbyt wielu rzeczy bo jak na taką cenę to warto ją mimo wszystko wypróbować ;)

      Tutaj jej recenzja:
      http://sakurakotoo.blogspot.com/2016/07/innisfree-jeju-volcanic-pore-clay-mask.html

      Usuń
  8. wprawdzie problemów z nadprodukcja sebum nie mam, ale dla samego efektu oczyszczenia i walki z zaskórnikami skusiłabym się na tę maskę. miałam bardzo podobną do tej, Pore Minimizing Skin79 i była super, głęboko oczyszczała i dobrze nawilżała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam że Skin79 ma wiele fajnych masek, ale niestety nie są naturalne, a odkąd przerzuciłam się na taką pielęgnację, to staram się w niej konsekwentnie wytrwać :P

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje zdjęcia, fantastycznie się je ogląda :D A co do produktu, to i tak mnie nie zniechęcają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! :) Co Cię nie zniechęca w produkcie - bo wyszło na to że właśnie zdjęcia hahaha xD

      Usuń
  10. Ja zdecydowanie wolę maski do zmywania ;) Ta jest mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię w zasadzie wszystkie rodzaje, z wyjątkiem tych które przykleja się na całą twarz i po paru minutach odrywa - to jakaś kpina żeby tak bardzo ingerować w zewnętrzną warstwę skóry :P

      Usuń
  11. Wygląda bardzo luksusowo, na dodatek zachęca skutecznością. Weszłam do tego sklepu internetowego, mają kuszące produkty ale tej maski znalezc nie mogę:-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ostatnio sprawdzałam, to była mała ilość na stanie - recenzja została opublikowana wczoraj, więc podejrzewam że maska została już wykupiona i obecnie można ją dostać tylko w zagranicznych sklepach :(

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zdjęcie maski znajdującej się na ręce jest robione z bardzo bliskiej odległości, więc może dlatego tak się wydaje :) Moim zdaniem nie są ani duże, ani szczególnie wyczuwalne :P

      Usuń
  13. Szkoda, że ma silikon...Jednak mimo to bardzo się cieszę, że się tak świetnie sprawdziła

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na początku się go obawiałam, więc cieszę się że mnie nie zapchał i nie spowodował wysypu. Ale jest w środku składu, więc tak czy inaczej nie jest on składnikiem dominującym :D

      Usuń
  14. Muszę przyznać, że działanie maski wydaje się być wręcz rewelacyjna i podejrzewam, że przypadłaby mi do gustu! Jeden silikon w środku składu nie robi na mnie większego wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to na mnie również, bo znajduje się w kosmetyku w śladowych ilościach i nie wpłynął negatywnie na moją skórę :)

      Usuń
  15. Widać, że maska dobrze spełnia swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, ale zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że to bardziej maska niż peeling ;)

      Usuń
  18. Wygląda na to, że coś dla mnie :) Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Troszkę mnie te sylikony przerażają, ale jak to maska to wybaczam - i tak je się zmyje po tych 20-30 minutach (choćby mi napisali na masce że 5 minut to zawsze trzymam dłużej bo jakoś w łazience czas mi inaczej płynie), i cena w PL też super, muszę zapolować na kolejnej promocji, a że święta idą powoli to pewnie nie raz będę mieć okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikon jest chyba tylko jeden i to w środku składu, no i tak jak mówisz - maskę i tak się zmywa, więc nie ma tragedii :D

      Też lubię trzymać maski dłużej i rzadko stosuję się do zaleceń producenta w tym zakresie, chociaż przy ich peelingu z serii Oxygen, musiałam się bardzo pilnować bo to silny kosmetyk złuszczający i może mocno podrażnić.

      Mam nadzieję, że w sklepie Skin79Polska szybo uzupełnią jej zapas xD

      Usuń
  20. Lubię gotowe maski, które nie zastygają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ich plusem jest fakt że o wiele łatwiej je zmyć :P

      Usuń
  21. Ja jednak wolę takie do zmywania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wszystkie typy, oprócz agresywnych masek do odklejania z całej twarzy bo uważam, że to za bardzo podrażnia skórę ;) Chociaż punktowo, takie małe plasterki np. na nos nieźle się u mnie sprawdzają, ale to inna sprawa :P

      Usuń
  22. Kolejny raz czytałam Twoją recenzję z zapartym tchem - uwielbiam maski, uwielbiam te na bazie kaolinu, wiec pewnie byłabym bardzo zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Myślę, że skoro lubisz białą glinkę, to ta maska przypadłaby Ci do gustu bo znajduje się ona na samym początku składu :)

      Usuń
  23. Opis tego produktu wygląda, jakby został on stworzony specjalnie dla mnie :') Kurczę, już wiem, w co koniecznie będę musiała się zaopatrzyć xD
    Dobrze, że silikon nie jest składnikiem dominującym, ale i tak najlepiej byłoby, gdyby nie wchodził w ogóle w skład tego produktu :')
    Co do masek całonocnych, to szczerze mówiąc, za nimi nie przepadam. Zdecydowanie wolę takie do zmywania 🐰
    Pozdrawiam 🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ten silikon jest totalnie niepotrzebny, no ale dobrze że chociaż nie szkodzi i jest nieodczuwalny ;)

      Ja lubię maski całonocne, ale nie wszystkie bo czasami nadmiernie obciążają moją skórę, więc trzeba ostrożnie wybierać :P Zazwyczaj te, które pozostawiają lepką i tłustą warstwę są najgorsze - może w przypadku cery suchej miałyby szansę wchłonąć się do końca, ale na mojej skórze mieszanej nie za bardzo :(

      Usuń

Prześlij komentarz