Witaj!

Jeżeli podobnie jak ja jesteś wielką fanką kosmetycznych zakupów, to zachęcam do skorzystania z poniższych rabatów w polecanych przeze mnie sklepach! Wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszesz je w koszyku.

Wishtrend -10% na zakupy w marcu z kodem JUN10.
Naturalny Punkt Widzenia -10% na hasło SAKURAKOTOO (kod nieograniczony czasowo).
Yesstyle -10% na pierwsze zakupy (wystarczy kliknąć w 'Get an extra 10% off' na dole strony i podać adres email).

Mam nadzieję, że spodoba ci się moja twórczość i zostaniesz ze mną na dłużej ❤
Kliknij i zaobserwuj!
  • MAKIJAŻ
    Jestem ogromną fanką kosmetyków kolorowych - zwłaszcza produktów do ust, dlatego często testuję różne nowości. Jeśli z tobą jest podobnie, koniecznie zajrzyj ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • PIELĘGNACJA
    Tutaj poczytasz o szeroko pojętej pielęgnacji cery i włosów, a także urządzeniach kosmetycznych, które miałam okazję testować ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • KSIĄŻKI
    Choć w sieci jest cała masa artykułów poświęconych urodzie, to nadal w tym temacie wygrywają książki ♡ Jeśli szukasz dobrej lektury, to być może znajdziesz tu jakąś ciekawą propozycję!
    CZYTAJ WIĘCEJ

Su:m37º, Flawless Regenerating Eye Cream

Su:m37º, Flawless Regenerating Eye Cream
Su:m37º, Flawless Regenerating Eye Cream

Witajcie kochani :)
Już dawno nie pojawiła się żadna azjatycka recenzja, więc pomyślałam że najwyższy czas to zmienić. Marka Su:m37º jest bardzo znaną, cenioną i prestiżową w Korei, a nawet w całej Azji. Ceny ich produktów są proporcjonalne do popularności i sięgają paruset złotych za pojedynczy kosmetyk. Czy słusznie? Tego dowiecie się  w dalszej części wpisu. gdzie poznacie moją opinię na temat kremu pod oczy z serii Flawless.

*Opis Producenta*

Su:m37º Flawless Regenerating Eye Cream to treściwy krem pod oczy, bogaty w wiele substancji aktywnych, olejków, ekstraktów oraz składników pochodzenia fermentacyjnego. Idealny dla skóry cienkiej, wiotkiej i delikatnej. Zawiera V.O Complex™  czyli składniki pochodzące z fermentacji mikroorganizmów takich jak sphingobacterium, corynebacterium, lactobacillus, bacillus oraz sphingomonas. Krem stymuluje lepszy przepływ krwi dzięki czemu zwiększa elastyczność skóry oraz poprawia jej strukturę, wyrównuje koloryt, nawilża, napina, odżywia, rozjaśnia i działa przeciwzmarszczkowo. Ponadto sprawia, że skóra pod oczami staje się gładka, promienna, zdrowa i pełna blasku. Dzięki specjalnej technologi, krem bardzo szybko się wchłania, nawet w najgłębsze partie skóry.

Su:m37º, Flawless Regenerating



Su:m37º, Flawless Regenerating Eye

Skład:
Water, Glycerin, Phytosterol, Isostearyl PCA, Dipropylene glycol, Cyclohexasiloxane, Pentaerythrityl tetraethylhexanoate, Triethylhexanoin, Dimethicone, Squalane, 1,2-Hexanediol, Cetearyl Alcohol, Lactobacillus, Saccharomyce, Citrus Unshiu Fruit Powder, Citrus Junos Fruit Powder, Pyrus Malus Fruit, Banana Fruit, Carica papaya Fruit, Citrullus Lanatus Fruit Extract, Prunus Persica Fruit, Prunus Mume Fruit, Ficus Carica Fruit, Eriobotrya Japonica Fruit/leaf Extract, Prunus Armeniaca Fruit, Cucurbita Pepo,Grapefruit, Rubus Idaeus Fruit, Lycium Chinense Fruit Water, Soybean Seed, Phaseolus Angularis Seed, Canavalia Ensiformis Leaf Extract, Oryza sativa, Hordeum vulgare, Job's Tears, Millet, Hemerocallis Fulva Flower Extract, Brassica Oleracea Capitata Leaf Extract, Morus bombycis, Perilla Frutescens Flower Oil, Ipomoea Batatas, Laminaria japonica, Undaria Pinnatifida, Radish, Turnip Seed Extract, Daucus Carota Sativa Root, Arctium lappa, Allium cepa, Lilium maculatum, Glycyrrhiza Glabra Root, Sesamum Indicum Seed, Ginkgo Biloba, Panax ginseng, Grifola Frondosa Fruiting Body Extract, Houttuynia cordata, Artemisia vulgaris, Sasa veitchii, Glechoma hederacea, Chamomilla Recutita Flower, Equisetum arvense, Cassia obtusifolia, Taraxacum officinale, Isodonis japonicus, Carthamus Tinctorius Flower, Plantago asiatica, Smallanthus Sonchifolius Leaf Extract, Allium sativum, Zingiber officinale, Pinus Koraiensis Seed Extract, Sphingobacterium Ferment Extract, Sphingomonas Ferment Extract, Corynebacterium Ferment, Bacillus Ferment, Lactobacillus ferment, Lavandula Angustifolia Flower, Rosa Canina Fruit, Rosmarinus Officinalis Leaf, Salvia Officinalis Leaf, Betaine, Ceramide 3, Glycosphingolipids, Cholesterol, Phospholipids, Stearic Acid, Behenyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Olea Europaea Fruit Oil, Butylene Glycol, Methyl glucose sesquistearate, Sucrose polystearate, Hydrogenated polyisobutene, PEG-40 Stearate, Panthenol, Microcrystalline Wax, Bees Wax, Hydrogenated vegetable oil, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearatem,PEG-100 Stearate, Sodium Polyacrylate, Tromethamine, Carbomer, Acrylates/ C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Mica,Titanium Dioxide, CI 77491, Trisodium EDTA, Polysilicone-11, Hydroxyethyl Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 60, Polymethylsilsesquioxane, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Juniperus Virginiana Oil, Styrax benzoin Gum, Salvia Sclarea Oil, Mimosa Tenuiflora Leaf Extract, Illicium verum, Cananga Odorata Flower Oil, Eugenia Caryophyllus Leaf Oil, Litsea Cubeba Fruit Oil, Citrus Aurantifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil,Rosa Damascena Flower Oil, Citral, Citronellol, Limonene, Geraniol, Linalool, Cetyl, Stearyl, Behenyl Dimer Dilinoleate, Acetobacter, Aspergillus, Leuconostoc, Pediococcus, Zygosaccharomyces, Citrus Japonica Fruit, Pyrus Pyrifolia Fruit, Diospyros Kaki Fruit, Chaenomeles Sinensis Fruit, Zizyphus Jujuba Fruit, Castanea Crenata Fruit, Momordica Grosvenorii Fruit, Echinochloa Crus-Galli Seed, Setaria Italica Seed, Stem, Colocasia Antiquorum Tuber,Dioscorea Batatas Rhizome, Iridea Laminarioides, Nemacystus Decipiens, Nelumbo Nucifera Rhizome, Sagittaria Trifolia Root, Juglans Subcordiformis Fruit, Actinidia Polygama Fruit, Hydnum Erinaceum Fruiting Body, Prunus Salicina Fruit, Akebia Quinata Fruit, Crataegus Cuneata Fruit, Cornus Officinalis Fruit, Nephelium Longana Fruit, Beet Rhizome, Polygonum Odoratum Rhizome, Turmeric Rhizome, Acanthopanax Sieboldianus Root, Lentinus Edodes Fruiting Body, Auricularia Auricula, Vitis Labrusca Fruit, Helianthus Tuberosus Tuber Ferment Extract, Ampelocissus Martini Fruit, Thyme Leaf Extract Ferment Filtrate, Panax Ginseng Meristem Cell Culture, Seed Oil.

*Moja Opinia*


Su:m37º, Flawless

Na początku chciałabym podkreślić, że nie posiadam kremu w opakowaniu pełnowymiarowym, a próbkach. Cena za opakowanie o pojemności 20 ml wynosi  około 400 zł. Natomiast za 60 próbek- 1 ml/szt. zapłaciłam bardzo niewiele bo niecałe 100 zł. Dlatego też, pominę opis wyglądu opakowania (na zdjęciach widzę raczej tyle samo co każda z was) i przejdę od razu do opisu kremu.

Su:m37º, Flawless Eye Cream

Krem ma bardzo gęstą i treściwą konsystencję, w białym kolorze. Nie miałam jednak żadnego problemu z dokładnym rozprowadzeniem kosmetyku pod oczami. Produkt jest wydajny, jedna próbka starczała mi zazwyczaj na 5-7 dni. Niestety, ale krem długo się wchłania i pozostawia błyszczącą, lepką warstewkę na skórze, więc absolutnie nie nadaje się na dzień. Zapach jest intensywnie ziołowy i bardzo przyjemny. Po aplikacji utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas.

Krem nakładałam codziennie na noc, przez okres paru miesięcy. Potem tylko w razie potrzeby, gdy miałam męczący i stresujący okres w życiu, a co za tym idzie bardziej widoczne cienie pod oczami. Początkowo byłam nastawiona dosyć negatywnie, głównie przez wzgląd na dosyć ciężką konsystencję. Obawiałam się czy krem nie będzie mnie zapychał, jednak ku mojej uldze nic takiego nie miało miejsca.

Krem najpierw delikatnie wmasowywałam w skórę, a następnie wklepywałam opuszkami palców. Należy pamiętać o tym, że skóra w okolicy oczu jest bardzo delikatna i podatna na wszelkie mikrourazy, w tym tworzenie się zmarszczek np. od zbyt mocnego naciągania czy nawet uśmiechania. Dlatego zawsze należy być ostrożnym, gdy działamy w tej okolicy, obojętne czy podczas zmywania makijażu, peelingu czy nakładania kremu.

Eye Cream

Jak wcześniej wspomniałam, krem mnie nie zapchał, nie spowodował żadnego wysypu czy innych przykrych dolegliwości skórnych. Jednak przed jego użyciem koniecznie należy zrobić test skórny ponieważ zawiera masę substancji aktywnych, które mogą wywołać reakcję alergiczną jednak to zależy już wyłącznie od naszej skóry i jej tolerancji na poszczególne składniki.

Cream

Po pierwszym użyciu skóra pod oczami była wyraźnie rozjaśniona, ładnie nawilżona oraz napięta. Podczas aplikacji kremu BB czułam jakbym nakładała go na wcześniej nałożony rozświetlacz. Jakiś czas później zauważyłam że minimalnie zmniejszyły mi się zmarszczki mimiczne oraz spłyciła dolina łez. Nie był to jednak efekt jaki możemy zobaczyć po zastosowaniu wypełniaczy na zdjęciach typu before/after. Określiłabym go bardziej jako subtelny, i prawdopodobnie wiązało się to z poprawą napięcia oraz struktury skóry, niż faktycznym wypełnieniem. Tym co zaskoczyło mnie jednak najbardziej było wyraźne poprawienie gęstości skóry, którą pod oczami miałam naprawdę cienką. Prześwitywały przez nią liczne naczynka krwionośne. Nie myślałam o tym nigdy za dużo i nie robiłam nic w tym kierunku, ot co taka już moja uroda. Jednak pewnego dnia zauważyłam że owe naczynka, z których istnieniem już dawno się pogodziłam są praktycznie niewidoczne! Byłam w ogromnym szoku i na początku pomyślałam że to niemożliwe i coś sobie wmawiam, dlatego zapytałam o opinię przyjaciółkę. No i okazało się że różnica jest rzeczywiście widoczna.

Su:m37Eye Cream

PLUSY                                                                                                  MINUSY

- Wydajność                                                                                - Ciężka konsystencja
- Zapach                                                                                      - Długo się wchłania
- Nawilża, odżywia                                                                     - Bardzo wysoka cena
- Dostępność
- Nie zapycha oraz nie podrażnia oczu
- Poprawia napięcie i elastyczność skóry
- Zmniejsza widoczność naczynek
- Pięknie rozświetla i nadaje blasku
- Spłyca zmarszczki mimiczne
- Minimalizuje widoczność doliny łez

Reasumując, krem z LG jest niewątpliwie bardzo dobrym kosmetykiem, który warto wypróbować jednak waham się z oceną przez wzgląd na cenę. Jest o wiele za wysoka nawet przy tak dobrych efektach jakie dał krem, dlatego odejmuję pół gwiazdki.

A wy, co sądzicie o kremach pod oczy? Stosujecie czy może uważacie, że to zbędne wydawanie pieniędzy? :))


MOJA OCENA: 


Komentarze

  1. O kurcze... mam na niego chcę już dłuższy czas :D gdzie żeś kupiła te próbki - dobry trick! dawaj no mi tutaj namiary :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki kupiłam na Ebayu, jakoś w marcu :) A nick sprzedawcy to baviphat_korea. Mam go podlinkowanego w zakładce 'Polecani Sprzedawcy' :D

      Usuń
    2. Ja chyba też się skuszę i wyprobuję :)

      Usuń
  2. Tak to wystarczały mi nawilżające, teraz rozglądałam się za czymś, co by bardziej działało. Cena tego, który opisałaś nie dla mnie. Można znaleźć coś tańszego.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest za drogi, dlatego kiedy zużyję swój zapas (część mam zamiar przeznaczyć na rozdanie, które zorganizuję przed świętami), mam zamiar samodzielnie zrobić sobie jakiś krem pod oczy z naturalnych półproduktów...mam teraz fazę na wszystko co w 100% naturalne :P

      Usuń
  3. Niby przydałoby się coś takiego, ale z drugiej strony szczególnie mnie do siebie to nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa! <3 Szkoda, że taka wysoka cena! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena rozwala.. ale wygląda na wart jej wysokości. Kiedyś może uzbieram i sprezentuję mamie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu nie widziałam dłuższego składu :) Napakowany dobrem, ale w mini ilościach. Robiłam swój krem pod oczy i polecam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się do tego powolutku szykuję :P Muszę najpierw zużyć ten krem, a jest bardzo wydajny więc jeszcze trochę mi to zejdzie ;) Ale sporo się naczytałam o kremach pod oczy własnej roboty i na pewno wcześniej czy później coś tam wykombinuję :P

      Usuń
  7. Pomysł z próbkami żeby zaoszczędzić genialny. Pierwszy raz słyszę o tym kremie, ale zdecydowanie nie zakupię go ze względu na cenę przekraczającą mój budżet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, pierwszy raz o nim słyszę :) Chyba zainwestuję też w próbki, bo faktycznie nie opłaca się go kupować w pełnowymiarowym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz