Witaj!

Jeżeli podobnie jak ja jesteś wielką fanką kosmetycznych zakupów, to zachęcam do skorzystania z poniższych rabatów w polecanych przeze mnie sklepach! Wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszesz je w koszyku.

Wishtrend -10% na zakupy w marcu z kodem JUN10.
Naturalny Punkt Widzenia -10% na hasło SAKURAKOTOO (kod nieograniczony czasowo).
Yesstyle -10% na pierwsze zakupy (wystarczy kliknąć w 'Get an extra 10% off' na dole strony i podać adres email).

Mam nadzieję, że spodoba ci się moja twórczość i zostaniesz ze mną na dłużej ❤
Kliknij i zaobserwuj!
  • MAKIJAŻ
    Jestem ogromną fanką kosmetyków kolorowych - zwłaszcza produktów do ust, dlatego często testuję różne nowości. Jeśli z tobą jest podobnie, koniecznie zajrzyj ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • PIELĘGNACJA
    Tutaj poczytasz o szeroko pojętej pielęgnacji cery i włosów, a także urządzeniach kosmetycznych, które miałam okazję testować ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • KSIĄŻKI
    Choć w sieci jest cała masa artykułów poświęconych urodzie, to nadal w tym temacie wygrywają książki ♡ Jeśli szukasz dobrej lektury, to być może znajdziesz tu jakąś ciekawą propozycję!
    CZYTAJ WIĘCEJ

It`s Skin, Power 10 Formula YE Effector


Witajcie!
Czas na recenzję drugiego kremu wodnego marki It's skin, tym razem YE Effector. Przyznam, że kremy te mnie oczarowały i aktualnie posiadam trzy z całej serii, a mianowicie drożdżowy,o którym dzisiaj będę pisać, z witaminą B (recenzja tutaj) oraz z witaminą C - mój osobisty faworyt, który zrecenzuję wam wkrótce.

* Opis Producenta *
krem wodny


Krem wodny z wyciągiem z drożdży - It's Skin YE Effector

YE Effector to krem wodny z wyciągiem z drożdży, które pobudzają cerę do regeneracji, złuszczają martwy naskórek, oraz pobudzają skórę do zwiększonej produkcji własnego kolagenu i ATP - enzymu, odpowiadającego za metabolizm komórkowy. Dla osób z problemową cerą, oznacza to szybsze gojenie się skóry oraz odbudowę jej struktury i powierzchniowe wygładzenie blizn. Dodatkowo zawarte w drożdżach witaminy z grupy B regulują wydzielanie sebum.
Pojemność: 30ml

krem


Skład:
Water, Butylene Glycol, Glycerin, Polyglutamic Acid, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Saccharomyces Polypeptides, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Triethanolamine, Carbomer, Methylparaben, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PPG-26-Buteth-26, Chlorphenesin, Disodium EDTA, Fragrance.


*Moja Opinia*

effextorit's skin


Krem wodny zakupiłam na Ebay'u w cenie 35zł. Płyn ma wodnistą konsystencję, o białawo mętnym kolorze. Zamknięty jest w szklanej, brązowo przeźroczystej buteleczce o pojemności 30 ml. Kosmetyk nakładamy za pomocą pipety, która świetnie spełnia rolę aplikatora. Buteleczka posiada z boku miarkę, dzięki czemu możemy zobaczyć ile ml produktu nam jeszcze zostało. Zapach jest bardzo przyjemny, kwiatowy.

10formula


it's skinserum

Serum rozprowadza się na prawdę dobrze. Wystarczą 2-3 krople do pokrycia całej twarzy, więc krem wodny starczy na spory okres czasu. Niestety, produkt długo się wchłania i pozostawia tłustą warstewkę na skórze, dlatego nie nadaje się pod makijaż. Niektórych może zatykać, choć w moim przypadku nie miało to miejsca.

its skin drozdzowyYE


yeast

Początkowo, po pierwszych kilku aplikacjach na mojej twarzy pojawiło się mnóstwo wyprysków. Jednak spodziewałam się tego, ponieważ w składzie znajdują się drożdże. Tak więc, niezrażona stosowałam dalej. Po dwóch tygodniach wypryski ustąpiły, cera wyglądała o niebo lepiej.
Stała się promienna i przejrzysta, emanowała swoim wewnętrznym blaskiem. Wszelkie blizny potrądzikowe czy przebarwienia zniknęły, a te bardziej napigmentowane ładnie się rozjaśniły i stały prawie niewidoczne. Skóra wygląda świeżo i zdrowo. Ponadto moja cera dużo mniej się przetłuszcza w strefie T i dopiero po 4-5 godzinach muszę poprawiać makijaż co jest nie lada osiągnięciem.

PLUSY                                                    MINUSY
- Dostępność                                      - długo się wchłania
- Cena                                                - pozostawia tłustą warstwę na skórze
- Aplikacja                                        - nie nadaje się pod makijaż
- Zapach
- Konsystencja
- Wydajność
- promienna i klarowna cera
- zniknięcie blizn i przebarwień
- ograniczenie wydzielania sebum

Reasumując, uwielbiam produkty marki It's skin i śmiało mogę polecić drożdżowy krem wodny osobom, które borykają się ze zmęczoną i poszarzałą cerą, skłonną do nadmiernego wydzielania sebum.


MOJA OCENA: 

Komentarze

  1. hm miałam zielony i byłam zachwycona:) Ten mam ale jeszcze nie używałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używałam zielonego i rzeczywiście spisywał się całkiem dobrze. Zresztą jest on zrecenzowany na moim blogu :)

      Usuń
  2. Zawsze zastanawiałam się nad tymi kremami wodnymi. Muszę to jeszcze przemyśleć :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz