Witaj!

Jeżeli podobnie jak ja jesteś wielką fanką kosmetycznych zakupów, to zachęcam do skorzystania z poniższych rabatów w polecanych przeze mnie sklepach! Wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszesz je w koszyku.

Wishtrend -10% na zakupy w marcu z kodem JUN10.
Naturalny Punkt Widzenia -10% na hasło SAKURAKOTOO (kod nieograniczony czasowo).
Yesstyle -10% na pierwsze zakupy (wystarczy kliknąć w 'Get an extra 10% off' na dole strony i podać adres email).

Mam nadzieję, że spodoba ci się moja twórczość i zostaniesz ze mną na dłużej ❤
Kliknij i zaobserwuj!
  • MAKIJAŻ
    Jestem ogromną fanką kosmetyków kolorowych - zwłaszcza produktów do ust, dlatego często testuję różne nowości. Jeśli z tobą jest podobnie, koniecznie zajrzyj ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • PIELĘGNACJA
    Tutaj poczytasz o szeroko pojętej pielęgnacji cery i włosów, a także urządzeniach kosmetycznych, które miałam okazję testować ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • KSIĄŻKI
    Choć w sieci jest cała masa artykułów poświęconych urodzie, to nadal w tym temacie wygrywają książki ♡ Jeśli szukasz dobrej lektury, to być może znajdziesz tu jakąś ciekawą propozycję!
    CZYTAJ WIĘCEJ

Yesstyle, Wielki Haul Zakupowy + Jak składać zamówienie? CZ.I

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha,


Hej dziewczyny,

W dzisiejszym wpisie chciałabym wam pokazać swoją wielką przesyłkę ze sklepu Yesstyle, a jako że naprawdę jest duża i składa się z pięciu paczek to wpis podzieliłam na dwie części. Poza tym, paczki nie będą pokazywane w kolejności ich zamawiania, bo chciałabym żeby posty miały mniej więcej taką samą długość.

Łączna suma wszystkich paczek to aż 500 USD, ale spokojnie nie okradłam banku - w październiku udało mi się wygrać bon o właśnie takiej wartości i dostałam pięć kodów, które mogłam zrealizować do połowy grudnia, a że chciałam poczekać to zamówienia robiłam na przestrzeni tych kilku miesięcy. Jeżeli prowadzicie blogi, o tematyce kosmetycznej to również możecie spróbować bo z tego co widzę ekskluzywny program dla bloggerów nadal jest dostępny. Znajdziecie go u dołu strony, i zadanie polega na zrecenzowaniu pudełka z 10 najlepszymi kosmetykami według rankingu sklepu. Jeżeli wasze zdjęcia i kompozycja wpisu się spodobają to dostaniecie informacje na maila. Warto spróbować, bo w asortymencie sklepu jest wiele przepięknych rzeczy.

Praktycznie w każdym zamówieniu wzięłam kolagen z firmy Meiji, ale nie będę go tutaj opisywać, ponieważ chciałabym poświęcić mu osobną recenzję. O tym, jak robić zakupy na Yesstyle, napiszę wam pod koniec postu.



Paczka nr 1

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha,

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha,

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha,


Co się w niej znalazło?

1. MegRhythm, Vapor Relax Hot Eye Mask 14 pcs (Lavender)  - US$ 19.85
2. Amino Collagen - US$ 29.36
3. Herbal Candy (Tangerine-Lemon) - US$ 2.03
4. Hot Eyelash Curler - US$ 18.90
5. Wooden Hair Comb - US$ 11.90
6. Shiny Foot Super Peeling Liquid - US$ 8.01
7. Wooden Hair Comb - US$ 9.89
8. Free Gift - Beauty Sample [1 pc] - US$ 0.00


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Jeśli chodzi o drewniane grzebienie to jestem ich ogromną fanką i pierwszy raz spotkałam się z nimi gdy czytałam o japońskiej pielęgnacji włosów. Grzebień wykonany z naturalnego surowca, jest delikatniejszy dla łuski włosa i tak go nie niszczy, jak na przykład popularne obecnie grzebienie z plastiku.

Grzebienie wykonywane są z różnego rodzaju drewna i nie sądzę żeby miało to większe znaczenie, ewentualnie na jego wytrzymałość ale tak długo jak nie macie zamiaru nim rzucać, to myślę że nie trzeba zwracać na to uwagi przy zakupie.

Grzebienie, które nabyłam w sklepie Yesstyle wykonane są z zielonego drzewa sandałowego oraz Sapotaceae - nie mam pojęcia, jak mogłabym to przetłumaczyć na język polski żeby brzmiało jakoś sensownie, ale jest to grupa roślin kwitnących należących do wrzosowców. Jak widzicie grzebienie mają również inne kształty, jednak nie jest to nic dziwnego bo pochodzą z dwóch różnych źródeł. Często natomiast zdarza się, że grzebienie z tej samej serii, od tego samego producenta różnią się od siebie kolorem ponieważ wszystko zależy od tego, z jakiej części drzewa zostały wykonane.

Są również cięższe niż standardowe plastikowe grzebienie, dlatego bez problemu można rozpoznać podróbę. Drewniany grzebień dobrej jakości nie powinien mieć żadnych nierówności czy drzazg - jego powierzchnia musi być zupełnie gładka w dotyku. Z tego powodu nie niszczy tak bardzo włosów i łatwo się je rozczesuje. Oprócz tego, po jego zastosowaniu włosy się nie elektryzują, nie łamią się też podczas rozczesywania. Osobiście, używam drewnianego grzebienia już od kilku lat i jestem bardzo zadowolona, tak więc mogę wam je śmiało polecić!


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Tony Moly, Shiny Foot Super Peeling Liquid

Jestem ogromną zwolenniczką skarpetek złuszczających do stóp, jednak w tym konkretnym przypadku, niestety ale się u mnie nie sprawdziły. Miałam już kiedyś inną markę (tańszą) i byłam zadowolona, dlatego sądziłam że mimo wszystko większość powinna spisywać się podobnie. Jak widać byłam w błędzie i nawet tego typu produkt może zawieść.

Foliowe skarpetki oraz opakowanie z esencją zamknięte są w kartonowym opakowaniu, tak więc wszystko przychodzi do nas jako zestaw gotowy do natychmiastowego użycia. Oprócz tego, w środku znajduje się również próbka kremu do stóp, jednak niespecjalnie za nimi przepadam więc nawet go nie otwierałam - nie jest on niezbędnym krokiem - wolałam skupić się całkowicie na działaniu skarpetek, bo to w końcu one były poddawane testom.

Przed zastosowaniem skarpetek wzięłam długi prysznic, aby skóra stóp lepiej wchłonęła substancje aktywne. Następnie po ich osuszeniu, nałożyłam foliowe skarpetki. Wykonane są one z dosyć wygodnego materiału, który się nie ślizga, a w środku jest jeszcze inna materiałowa przegródka do której wkładamy stopy. Dzięki temu mamy pewność, że esencja na pewno się nie wyleje. Po włożeniu stóp, otwieramy opakowania i wylewamy ich zawartość do każdej ze skarpetek. Na koniec należy jeszcze poruszać trochę stopą, żeby wszystko się równomiernie rozprowadziło i zakleić plasterki ochronne. Osobiście nakładam jeszcze ciepłe i grube skarpety bo taką kurację, trzeba nosić na stopach przez ponad godzinę, a w tym czasie zazwyczaj się kładę i sobie coś oglądam. Absolutnie nie ma potrzeby chodzenia z zegarkiem - jeżeli będziecie trzymać je na stopach kilka minut dłużej, to nie zrobi wam krzywdy, ani nie wypali skóry, przynajmniej nie miałam jeszcze okazji słyszeć o takim przypadku.

Podczas ich noszenia nie odczuwałam żadnego dyskomfortu tj. pieczenia czy szczypania, więc bez problemu mogłam je trzymać na stopach do końca wyznaczonego czasu. Po zdjęciu, skóra była jaśniutka i jakby odmoczona po długiej kąpieli, a także ślicznie pachniała.

Skóra zaczęła schodzić po mniej więcej tygodniu i trwało to dwa dni - niestety, efekt ograniczył się wyłącznie do pięt, natomiast w innych obszarach stóp nic się nie złuszczyło i skóra wyglądała tak jak wcześniej. Tak więc, o ile same skarpetki złuszczające polecam, bo wiem z autopsji że to naprawdę działa, to akurat tej konkretnej marki absolutnie.


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


To moja pierwsza elektryczna zalotka do rzęs, dlatego byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Na co dzień używam takiej zwykłej, metalowej z Rosmanna i w sumie nie narzekam ale chciałam po prostu wypróbować czegoś nowego.

Zalotka zasilana jest jedną, małą baterią i po jej włożeniu należy włączyć przycisk ON, a następnie poczekać kilka minut aż się nagrzeje. Zauważyłam, że przy słabej baterii proces ten trwa dłużej, więc jeśli macie mało czasu z rana to warto zainwestować w jakieś nowe i mocniejsze baterie.

Zalotka nagrzewa się do całkiem wysokiej temperatury, jednak nie na tyle żeby poparzyć czy zrobić krzywdę - w końcu nie zapominamy o tym, że okolica oka jest bardzo delikatna i trzeba być ostrożnym.

Moje rzęsy są dosyć gęste, ale rosną tak jakby pod skosem w dół i niestety, owa zalotka sobie z nimi nie poradziła. Mimo tego, że podkręcałam je przez kilka minut to nie było żadnego efektu. Jednak w sytuacji, gdy najpierw użyłam klasycznej zalotki, a następnie elektrycznej to zauważyłam że rzęsy są rzeczywiście wyżej uniesione oraz efekt utrzymuje się przez dłuższy okres czasu, nawet do końca dnia. Jest to jednak dosyć czasochłonna zabawa, dlatego raczej nie używam jej na co dzień, tylko przy jakiejś większej okazji.


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Cukierki te dodałam do zamówienia ponieważ w koszyku brakowało mi jeszcze niecałych 2 USD, do kwoty kuponu, a całkiem ciekawie wyglądały. Z zewnątrz prezentują się świetnie i trudno nie skojarzyć ich z tradycyjną medycyną chińską. W smaku jednak są to najzwyklejsze cytrynowo miętowe pastylki do ssania i nie sądzę żeby jakoś szczególnie dobrze miały wpływać na chore gardło. Być może sprawdzą się w sytuacji, gdy ktoś miał dłuższe przemówienie i zaschło mu w ustach, a nie ma pod ręką wody mineralnej, ale na pewno nie w chorobie.


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Kao, MegRhythm Vapor Relax Hot Eye Mask (Lavender)

Z perspektywy całego zamówienia, to ten produkt najbardziej przypadł mi do gustu. Jest to zestaw czternastu masek termicznych o lawendowym zapachu, japońskiej marki Kao. Są one bardzo popularne na świecie, dlatego już od dłuższego czasu królowały na mojej wisliście, pomimo faktu że nie jest to kosmetyk pielęgnacyjny.

Każda z masek zamknięta jest w foliowym opakowaniu. Należy je rozerwać dopiero bezpośrednio przed zastosowaniem, ponieważ są to produkty jednorazowego użytku. W środku znajduje się maska wykonana z cienkiego materiału, z dwoma uchwytami na uszy, dzięki czemu bardzo dobrze utrzymuje się na swoim miejscu i nie trzeba się martwić tym, że może się zsunąć np. gdy przez przypadek uśniemy.

Jak widzicie na zdjęciach, maska wyglądem przypomina trochę podpaskę, ale uwierzcie mi - jej działanie jest naprawdę dobre i nie ma się co z tego powodu zrażać. Po kilku minutach od otwarcia zaczyna się intensywnie nagrzewać, dzięki wkładom termicznym umieszczonym w środku. Nie mam pojęcia z jakiego materiału są wykonane, ponieważ wszystko na opakowaniu jest niestety w języku japońskim.

Samo noszenie maski jest bardzo komfortowe i oczywiście uczucie ciepła jest przyjemne - nic mnie nie parzyło, ani nie piekło i zazwyczaj utrzymuje się ono przez minimum 25-40 minut. Przez ten czas można się świetnie zrelaksować oraz odprężyć ze swoją ulubioną muzyką. Produkt tak bardzo przypadł mi do gustu, że zamówiłam sobie jeszcze jedno opakowanie, ale w innej wersji zapachowej. Na pewno pojawi się ono w drugim wpisie z podsumowaniem!


Paczka nr 2

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Co się w niej znalazło?

1. Amino Collagen Premium - US$ 55.96
2. Ceramic Massage Tool (Face Slimming) (Pink) - US$ 5.61
3. Amino Collagen (Refill) - US$ 36.01
4. Tony Moly. Mini Pocket Brush - US$ 2.34
5. Free Gift - Beauty Sample [1 pc] - US$ 0.00


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Osoby, które interesują się masażami oraz chińską pielęgnacją być może słyszały o zabiegu Gua Sha. Polega on na przesuwaniu po skórze ceramicznym przyrządem, dzięki czemu krew i limfa zaczynają lepiej krążyć. Ma to oczywiście szereg dobroczynnych właściwości dla organizmu i osobiście stosuję go od kilku lat w okolicach twarzy.

Jak dotąd używałam w tym celu chińskich łyżek, jednak kiedy zobaczyłam w sklepie Yesstyle owo urządzenie to wiedziałam że muszę je mieć! Jest ono idealnie wyprofilowane i nie ma żadnych ostrych krawędzi, więc nie zrobimy sobie krzywdy w trakcie masażu. Do najbardziej zauważalnych efektów, zaliczyłabym zmniejszenie obwodu twarzy - wydaje się mniejsza i chudsza, ale taki zabieg trzeba odpowiednio przeprowadzić, dlatego warto wcześniej trochę o nim poczytać.


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Od zawsze brakuje mi pędzli do makijażu oraz miejsca w kosmetyczce, więc zdecydowałam się na taką miniaturową wersję z Tony Moly. Może nie powala jakością, ale jak na tą cenę całkiem fajnie się sprawdza. Używam go głównie do nakładania różu na policzki.


Paczka nr 3

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Co się w niej znalazło?

1. Hair Massage Brush (Blue) - US$ 5.61
2. Hanaka, Camellia Powder Wash - US$ 4.66
3. Amino Collagen (Refill) - US$ 37.90
4. Amino Collagen Beaute Tab - US$ 45.90
5. 100% Natural Seaweed Powder Pack - US$ 5.31
6. Free Gift - Beauty Sample [1 pc] - US$ 0.00


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


HANAKA, Camellia Powder Wash

Pierwszy produkt z trzeciego zamówienia to japoński proszek oczyszczający do twarzy. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami tego typu, więc byłam bardzo ciekawa jego działania. Proszek zamknięty jest w papierowej saszetce, którą bezpośrednio przed zastosowaniem należy rozerwać, a zawartość wysypać na dłoń. Następnie dodajemy wodę i spieniamy. Proszek ma biały kolor oraz całkowicie neutralny zapach. Aplikacja jest łatwa i intuicyjna - nie ma problemu z dokładnym domyciem cery z zanieczyszczeń. Oczywiście produkt ten przeznaczony jest do oczyszczania skóry, nie do demakijażu i na pewno nie poradzi sobie samodzielnie z kremami BB lub podkładami.

W kartonowym opakowaniu znajduje się 8 saszetek, więc wystarczą na ponad tydzień codziennego stosowania. Nie ma tu za bardzo, co mówić o wydajności ponieważ proszki są jednorazowe. Jedna saszetka w zupełności wystarczy żeby dokładnie umyć cerę, a nawet jest w niej odrobinę za dużo proszku i myślę, że mogłyby mieć mniejszą pojemność, ale w zamian żeby było ich trochę więcej w opakowaniu.

Po użyciu proszku, cera jest idealnie czysta, ale mam delikatne uczucie ściągnięcia - biorąc pod uwagę, że mają one nie przesuszać skóry, myślę że jest to wręcz niedopuszczalne. Jeżeli ktoś lubi cerę czystą tak, że aż skrzypi to ten produkt może przypaść mu do gustu, jednak ja preferuję delikatniejsze środki i raczej nie polecam tego kosmetyku osobom z cerą wrażliwą.


Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb

Yesstyle, Yesstyle haul, Yesstyle Order, Yesstyle shopping, Meiji, Tony Moly, Kao, Hot Mask, Gua Sha, wood comb, tsuge comb


Ostatnim produktem z drugiego zamówienia jest plastikowe urządzenie z silikonowymi wypustkami do masażu skóry głowy. Taka szczotka ma na celu poprawienie krążenia krwi, a co za tym idzie dotlenienie cebulek włosowych i ich wzmocnienie, zagęszczenie oraz przyspieszenie porostu. Od jakiegoś czasu staram się zapuścić włosy, więc wszelkie urządzenie tego typu są jak najbardziej mile widziane. Produkt stosuję zawsze podczas mycia, na wcześniej nałożony szampon ponieważ mam wtedy lepszy poślizg i nie plącze mi tak włosów.

Głowę mam skierowaną w dół i kolistymi ruchami wykonuję masaż przez co najmniej 5~10 minut, ale czym dłużej tym lepiej - wszystko zależy od tego, jak dużo mam wolnego czasu. Warto również pamiętać o tym, żeby zrezygnować z mocnych szamponów, bo w sytuacji gdy są dłużej na głowie mogłyby przesuszyć włosy.

Co do samego masażu, to bardzo chciałabym napisać że jest miły i przyjemny, ale w rzeczywistości sprawia mi spory dyskomfort. Silikonowe wypustki są twarde i mało elastyczne, a skóra głowy delikatna więc muszę uważać, żeby nie użyć zbyt sporo siły podczas zabiegu. Mimo wszystko muszę przyznać, że odnosi to efekt bo po skończeniu, czuję jak w okolicy głowy rozchodzi się przyjemne ciepło i mrowienie, tak więc jak najbardziej mogę polecić taką silikonową szczotkę jeśli ktoś boryka się z wypadaniem włosów!



Jak składać zamówienie?

Zamawianie w tym sklepie jest naprawdę bardzo łatwe, ale trochę różni się od tego, jak robi się to w innych miejscach, dlatego opiszę wam to mniej więcej krok po kroku.

Po pierwsze, w sklepie można znaleźć przedmioty pochodzenia azjatyckiego, które są zazwyczaj podzielone na kilka głównych kategorii - japońskie, koreańskie, chińskie oraz tajwańskie, jednak nie odnosi się to do wszystkich zakładek. Przykładowo kategoria beauty podzielona jest na kosmetyki japońskie, koreańskie i tajwańskie, a ubrania już tylko na koreańskie i japońskie. Kiedy wejdziemy w interesującą nas kategorię to mamy naprawdę sporo opcji do wybrania, takich jak zakres cen, interesujące nas kolory czy marki, a wszytko jest przejrzyste i łatwo się w tym połapać.

Co do tego jak przeszukiwać sklep to nic wam nie doradzę bo sama nie dałam sobie z tym rady - jednak mała rada - nawet nie próbujcie przeglądać całego asortymentu bo jest to ponad ludzie siły. Kiedy wejdziecie w damskie sukienki to macie 313 stron do przejrzenia, a tych rodzajów ubrań jest naprawę sporo, więc jak sobie to pomnożycie wyjdą wam grube tysiące. Na początku odnosiłam wrażenie, że jeżeli nie ma czegoś w tym sklepie to to po prostu nie istnieje. Jak dotąd, nigdy nie spotkałam się z tak ogromną ilością asortymentu w jednym miejscu.

Jeżeli jakiś produkt was interesuje to należy dodać go do koszyka, ale jeśli chcecie pozostawić go na później to istnieje również możliwość dodania go do wishlisty, poprzez kliknięcie w serduszko na podglądzie miniaturki bądź na save jeżeli wejdziecie w konkretną ofertę. To co powinno was jeszcze zainteresować na tym etapie to 'Availability', czyli dostępność. Bardzo wiele rzeczy jest dopiero sprowadzanych po tym, jak je kupicie i następnie rozsyłanych do klientów dlatego warto zwrócić na to uwagę bo zamówienie jest wysyłane dopiero po jego całkowitym skompletowaniu. Tutaj zostało to dokładnie opisane, więc możecie sobie sprawdzić.

Kiedy wybierzecie już interesujący was rozmiar, albo rodzaj produktu jeśli jest taka możliwość (bo niektóre rzeczy są w rozmiarze uniwersalnym tzw. one size) to nadszedł czas na realizację zamówienia. Aby to zrobić wystarczy nacisnąć zielony przycisk po prawej stronie 'Procced to Secure Checkout'. Strona automatycznie przekieruje nas w miejsce, gdzie należy jeszcze podać sposób wysyłki, sposób płatności, potwierdzić adres, a na końcu wpisać kod rabatowy jeżeli takowy posiadamy. W sieci jest ich cała masa, więc warto poszukać. Yesstyle, często informuje o zniżkach na swojej stronie głównej i na fanpagu.
Najtańsza opcja wysyłki kosztuje niecałe 5 USD, ale jeśli zrobicie zakupy za łączną kwotę ponad 35 USD, to jest darmowa. W tym miejscu możecie jeszcze zrezygnować ze swojego zamówienia ale w momencie gdy je potwierdzicie (bądź wykonacie przelew) jesteście zobowiązani do zapłaty. Osobiście polecam płatność przez PayPal, ponieważ ma program ochrony kupujących.

W zakładce 'My Account' możecie śledzić stan waszego zamówienia - status sprowadzanych towarów aktualizowany jest na bieżąco, a gdy uda się skompletować wszystkie zakupione, paczka jest wysyłana i podawany jest numer do śledzenia.

Wydaje mi się, że napisałam wam o wszystkich najważniejszych rzeczach, a w drugim wpisie dodam jeszcze podsumowanie  z moimi odczuciami odnośnie sklepu i świadczonych przez niego usługach, oraz o tym czy ostatecznie byłam zadowolona.

Napiszcie mi również, co sądzicie o wszystkich trzech paczkach które wam pokazałam! Wpadło wam coś w oko? :)

ZOBACZ: Yesstyle, Wielki Haul Zakupowy + Podsumowanie CZ.II

Komentarze

  1. grzebień jest po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Oba bardzo przypadły mi do gustu, ale chyba bardziej podoba mi się ten ze złotym zdobieniem, chociaż wygodniejszy w użyciu jest tej jaśniejszy - lepiej leży w dłoni ;)

      Usuń
    2. ile kosztuje wysyłka bo chciałam z yessstyle zamówić ubrania?

      Usuń
    3. Proszę raz jeszcze przeczytać post. Zawarte są w nim wszystkie informacje, jednak warto wziąć pod uwagę, że cena wysyłki mogła ulec zmianie ponieważ pisałam go w zeszłym roku.

      Usuń
  2. Ale poszalałaś, tyle ciekawych rzeczy, że nie wiem co najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a to nie wszystko! Jeszcze mam do pokazania dwie paczki, ale to w kolejnej części :P

      Usuń
  3. Kochana , gdzie ty te wszystkie kosmetyki mieścisz ;-) Zalotke używałam do momentu gdy coś mnie wystraszyło podczas wykonywania tej czynności i wyrwałam sobie jednorazowo ok 20 rzęs :-( Te maski termiczne z lawendą bardzo mnie kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, uwierz że zaczyna mi już brakować miejsca :( Ale cóż zrobić, moja miłość do kosmetyków i rzeczy z kategorii beauty jest zbyt wielka żeby z tego zrezygnować :D

      Co do Twojej przygody z zalotką to bardzo współczuję - na szczęście sama nie zrobiłam sobie jeszcze krzywdy, i mam nadzieję że się to nie stanie bo wyrwanie tylu rzęs na raz wydaje się być bardzo bolesne :(

      A maski z lawendą bardzo polecam - może nie upiększą, ale za to świetnie zrelaksują :))

      Usuń
  4. Akurat te maseczki na oczy już od dawna mnie kuszą. Co rusz widzę je na czyimś instagramie. Trochę obawiam się tego ogrzewania, ponieważ nie bardzo lubię się z tym efektem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie lubisz efektu ciepła w okolicach oczu, to myślę że nie ma sensu niepotrzebnie w nie inwestować ponieważ to właśnie na tym polega ich działanie relaksujące - z tego, co wiem to nie wykazują żadnych innych właściwości pielęgnacyjnych na skórę :))

      Usuń
  5. Wow, sporo tego :) Camelia wash mocno mi się spodobał, a skarpetki - nadal planuje je przetestować bo leżą u mnie i czekają aż znajdę chwilę w pracy aby je wykorzystać. Na yesstyle czaje się na jeden krem bo w Polsce co chwila go nie ma więc chyba się niedługo przełamie i zamówię coś od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, idea proszka do oczyszczania cery wydaje się świetna - szkoda tylko, że w tym przypadku się u mnie nie za bardzo sprawdził :( A co do skarpetek, to zastanawiam się jaką masz markę, no i czekam na recenzję :P

      Usuń
  6. O jeju, naprawdę drogo wyszedł ten haul... Chciałabym być w przyszłości tak bogata, żeby móc sobie kupować tyle rzeczy :") Ewentualnie, fajnie byłoby też wygrywać bony, jak Ty w tym przypadku :")
    Najbardziej spodobał mi się ten grzebień, bo nie dosyć, że cudnie się prezentuje, to z pewnością jest dla włosów zdrowszy niż takie zwykłe... Zalotka też wydaje się interesująca, ale jak na razie wolę pozostać przy zwykłym tuszu do rzęs ;)
    Czekam na kolejny post z pozostałymi paczkami :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny post pojawi się na pewno za kilka dni - chciałabym opublikować go od razu po tym, żeby nie było niepotrzebnego bałaganu. Co do samego zamówienia, to absolutnie nie mogłabym sobie na nie pozwolić gdyby nie te kupony, bo jednak kwota 500 USD jest lekko ponad moje możliwości jeśli chodzi o fundusze na kosmetyki :P

      Usuń
  7. Mega mocno interesuje mnie od dłuższego czasu zakup tego kolagenu :D pisz już recenzję ;D haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, obawiam się że recenzja kolagenu pojawi się dopiero za kilka miesięcy bo jest to suplement do wewnętrznego stosowania, a mam go w trzech formach także na efekty trzeba trochę poczekać :P

      Usuń
  8. Też się zgłoszę do tego programu ;D Najbardziej ciekawi mnie ten grzebień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, naprawdę warto! Obecnie jest pudełko z kosmetykami pielęgnacyjnymi, o którym będę za niedługo u siebie pisać bo mam je już od jakiegoś czasu :P

      Usuń
    2. Dzięki, a wiesz może czy inne sklepy prowadzą takie współprace dla bllogerów?

      Usuń
    3. Nie ma sprawy :* Co do innych sklepów to niestety, ale nie mam pojęcia :((

      Usuń
    4. Znalazłam dwa polskie :D Jeden to azjatyckizakatek a drugi triny :D

      Usuń
    5. Ale te sklepy mają chyba zwykłe współprace blogerskie, a nie coś w stylu darmowych boxów kosmetycznych rozsyłanych do blogerek jak na Yesstyle :P

      Usuń
  9. Ta zawartość paczuszek wygląda tak pięknie! Ten przyrząd do masażu głowy musi być świetny, lubię takie mizianie. :D Hmm, proszek oczyszczający twarz, chciałabym wypróbować taki. ;) Drewniany grzebień! Muszę się rozejrzeć za takim! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. Jak wejść w ten program dla blogerów, bo chyba nie potrafię go znaleźć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj link:
      http://www.yesstyle.com/en/blogger-review-signup

      Z tego co widzę, to znowu jest jakieś nowe pudełko kosmetyczne :P Może za jakiś czas sama się zgłoszę, ale najpierw muszę nadrobić zaległości ;)

      Usuń
  11. Maseczki termiczne mnie zainteresowały. Ciekawy zestaw produktów, ale cena wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jejku, ile rzeczy! :) najbardziej zaciekawi mnie ten grzebień. Natura jak zawsze, bierze górę nad plastikiem :) przeraża mnie tylko to, że jest cięży :D a w damskiej torebce wiadomo- jak zawsze pełno wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialne rzeczy, ostatnuo mam bzika na punkcie chińskich zakupów wię ten program to coś dla mnie haha :D Tą pierwszą paczkę z dziesięcioma produktami mamy zmówić za własne pieniądze czy je dostajemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep ma główną siedzibę w Chinach, ale rzeczy na stronie są japońskie, koreańskie, tajwańskie i jedynie parę chińskich :P

      Nie, box kosmetyczny który podlinkowałam wyżej dostaje się zupełnie za darmo :) Ale trzeba pamiętać o warunkach na które się zgadzamy tj. publikacja postu z recenzją w przeciągu miesiąca. Jeżeli wpis się spodoba, to sklep może przyznać wyznaczoną kwotę jako nagrodę. Zawsze widnieje o tym informacja w warunkach, więc warto się z nimi dokładnie zapoznać ;)

      Usuń
  14. Ojej, zaszalałaś jak widzę! Tyle rzeczy! Najbardziej w azjatyckiej pielęgnacji podoba mi się to, że wszystko jest takie urocze! ♥

    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Azja- kojarzy mi się z naturalnymi kosmetykami, które podkreslaja urodę każdej z nas. :)

    xclaudia-wojcik.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, ile fajnych rzeczy :o
    Ten grzebień jest piękny i wygląda wręcz luksusowo ;)
    Zaciekawiłaś mnie też tymi "podpaskami" od Kao. Może uda mi się wreszcie zamówić coś z Yesstyle w przyszłym miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! taki bon to marzenie! Gratulacje :)
    Cała masa super ciekawych produktów, do tego co niektóre to dla nas absolutna nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwe szaleństwo. Fajnie prezentuje się ten grzebień.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rzeczy! :D
    Haha, ja bym się bała, że po jakimś czasie by mi rzęsy powypadały od tej zalotki elektrycznej :D
    Grzebień jest przepiękny!

    Będę wpadała częściej, pozdrawiam :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. A mogę zapytać czy miałaś jakieś dodatkowe opłaty łącznie z przesyłką? Cło etc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wpiszesz w wyszukiwarkę na moim blogu hasło Yesstyle, to wyskoczy Ci dosyć sporo wyników o tej tematyce :) Wybierze jeden z podsumowaniem cz.II - opisałam tam dokładnie moje spostrzeżenia. Króciutko odpowiadając na Twoje pytanie - nie, nie miałam nigdy problemem z UC, bo paczki miały niemiecki tracking ale niedawno przeczytałam na pewnej grupie że komuś niestety się zdarzyło :)

      Usuń
  21. Wielkie dzięki za polecenie tego sklepu, na pewno złożę tam zamówienie! A jak długo czekałaś na dostawę zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto, bo asortyment jest bardzo różnorodny :) Jeśli chodzi o moje wrażenia odnośnie samej obsługi to opisałam je w podsumowaniu w części II - poniżej link:

      http://sakurakotoo.blogspot.com/2017/03/yesstyle-wielki-haul-zakupowy-czii.html

      Ogólnie, nie da się powiedzieć jak długo będzie szła dana paczka, bo to zależy co się wybrało. Jeśli chodzi o sam moment wysyłki skompletowanej paczki z magazynu, to czas darmowej dostawy wynosi mniej więcej 2-5 tygodni, ale to zależy i na przykład w okresie przedświątecznym może się wydłużyć.

      Usuń
  22. Mam pytanko: Gdzie jest napisane że produkt jest dostępny? Dopiero po dodaniu do koszyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę, sklep na nową szatę graficzną i teraz dostępność sprawdza się trochę inaczej - wchodzisz na podgląd rzeczy, która Cię interesuje a następnie wybierasz jej wariant np. w przypadku ubrań rozmiar i pod nim właśnie widnieje informacja o dostępności (avilable lub ilość dni, jaką trzeba odczekać aż sklep sprowadzi towar na magazyn). W przypadku pojedynczego produktu, informacja widnieje od razu pod ceną ;)

      Usuń
    2. Dziękuje ^^

      Usuń
  23. Większość rzeczy z tych trzech paczek mnie zaciekawiła :) Grzebień jest śliczny, ale na moje zdewastowane włosy to on raczej nie jest odpowiedni :) Opaski na oczy wydają się być fajne :) Chociaż trzeba im przyznać, że wyglądają jak podpaski :) Najbardziej ciekawi mnie proszek do twarzy. Nigdy o takim produkcie nie słyszałam więc to stąd te zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przejrzeć asortyment sklepu :) Ciekawe czy faktycznie tak szybko paczka przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam pytanie. czy jest możliwość przyjechania kuriera do polski z tą paczką i ja wtedy bym zapłaciła? i ja nie znam się na angielskich pieniądzach jak mam wiedzieć ile dany ciuch kosztuje na polskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wybrać kuriera jako opcję wysyłki i wtedy paczka dotrze szybciej ale jest większe ryzyko że zostanie naliczona dodatkowa opłata w Urzędzie Celnym dlatego zawsze tego odradzam. Nie ma natomiast możliwości płatności za pobraniem - paczka nadawana jest zza granicy więc nie wiem jak miałoby to wyglądać. Gdyby ktoś się rozmyślił to sklep poniósłby straty.

      Jeśli chodzi o zapłatę to USD to amerykański dolar i jest to domyślna waluta do płacenia w sklepie. Do internetowych zakupów najlepiej założyć PayPal'a ponieważ ma program ochrony kupujących, no i automatycznie przelicza walutę ze złotówek na dolary przy płatności, więc nie trzeba się tym martwić. Niezbędna jest do tego karta i konto w banku więc musi to załatwić osoba pełnoletnia. Kurs waluty można sprawdzić sobie na google - są przeliczniki.

      Usuń
  26. Hej! Mam pytanie, złożyłam zamówienie z tej stronki, klikniam na kod śledzenia i wyświetla mi się, "brak informacji o przesyłce", co to oznacza? Została w ogóle wysłana? Zgubiła się w transporcie? Zamówienie 3 maja, ale skompletowali je gdzieś ok.24 maja. Proszę o pomoc. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Spróbuj skopiować numer śledzenia i wkleić na stronę monitoringu poczty polskiej. Jeżeli nadal nic się nie wyświetla to warto skontaktować się ze sklepem za pomocą formularza który znajduje się na ich stronie. Jeżeli zamówienie zostało skompletowane 24 marca, to paczka powinna być już w drodze.

      Usuń
  27. *3 marzec i 24 marca (przepraszam za blad)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej mam pytanie odnośnie płatności, da radę przelać pln jeśli są wybrane usd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy płatnościach przez PayPal waluta zmieniana jest automatycznie i sama też zamawiam w ten sposób :)

      Usuń
  29. Wow fajne te rzeczy tam mają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment w sklepie Yesstyle rzeczywiście jest świetny i trudno się powstrzymać żeby nie wrzucić więcej rzeczy do koszyka w czasie zakupów :D

      Usuń
  30. mogłabyś mi pomóc? chciałam zamówić japońskie kosmetyki pielęgnacyjne. czy jest możliwość dodania karty kredytowej do yesstyle jak na aliexpress i zapłacenia w ten sposób? A co z cłem i przewalutowaniem pobierają coś? bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć! Czy na tej stronie jest możliwość płacenia Polską walutą?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz