In Korea Skin79

Skin79



Witajcie!
Dzisiejszy wpis będzie o znanej marce Skin79.  
Chciałabym napisać wam o niej parę słów, 
oraz przedstawić ich filozofie i główne założenia.




Firma Skin79 łączy w sobie naturę oraz naukę,  dzięki czemu wszystkie ich produkty są odpowiednie dla każdego rodzaju cery. Dzięki ciągłym badaniom i innowacjom, marka stale udoskonala i rozwija produkty pielęgnacyjne, dostosowując je do nowoczesnego stylu życia.

Filozofia Skin79 zakłada, że czas odgrywa istotną rolę w rewitalizacji skóry. Ich  ,, skin innovation by seventynine system'' zakłada się w następujących założeniach:


365: dla promiennej skóry przez cały rok, musisz zainwestować w odpowiednie produkty, biorąc pod uwagę klimat oraz pory roku.

79 dni: to czas potrzebny zmęczonej lub uszkodzonej skórze, aby odzyskać i zregenerować siły

79 sekund: to czas potrzebny na nałożenie makijażu, dzięki wielofunkcyjnym produktom Skin79

7:00- 21:00 ( '' godzina 79 ---> z ang. 7am- 9pm''): średni czas podczas którego masz na twarzy makijaż

79 minut: to czas, który musisz poświęcić każdego dnia swojej twarzy dla prawidłowego oczyszczenia, nawilżenia oraz aplikacji makijażu

Jak widać, nazwa Skin79 nie wzięła się znikąd. Ostatni punkt był dla mnie dosyć abstrakcyjny, jednak po dokładnej analizie stwierdzam, że prawidłowa pielęgnacja twarzy w ciągu całego dnia właśnie tyle zajmuje. Sama maska na twarzy czy shit mask musi poleżeć przynajmniej 20-30 min. Zrobienie makijażu rano, także nie zajmuje mało czasu, zwłaszcza zimą, gdy cera potrzebuje większego zabezpieczenia przed mrozem czy wiatrem.

Osobiście mam sporo produktów ze Skin79 i większość sprawdza się naprawdę świetnie. To od ich kremu bb zaczęłam swoją przygodę z azjatyckimi kosmetykami. Tak więc, mam do nich ogromny sentyment i w przyszłości na pewno nie raz zakupię jeszcze ich produkty .



Powiązane artykuły

1 komentarze:

  1. Nooo ostatni podpunkt to zdecydowanie abstrakcja :D ale jak się nad tym dobrze zastanowić to w sumie by się poskładało tyle czasu :) Fajnie, że wytłuamczyłaś skąd ta nazwa - ostatnio trochę mnie to trapiło ze względu na to, że mam całkiem sporo ich produktów, które znałam jeszcze zanim mieliśmy polskiego dystrybutora :)

    OdpowiedzUsuń